Gerd in Japan - Reisverslagen van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu Gerd in Japan - Reisverslagen van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu

Gerd in Japan

Verslag fietsvakantie oktober 2019 op het eiland Kyushu in het zuiden van Japan. Kyushu is iets kleiner dan Nederland en er wonen ongeveer 11 miljoen mensen. Er is veel mooie natuur waaronder actieve vulkanen en veel heet water bronnen.
Ik fiets vooral om het eiland aan de kust, ongeveer 1200 km. Maar zal ook een trip naar het binnenland naar de Aso vulkaan en een boot trip naar het eilandje Yakushima (shima betekent eiland) maken. Ik overnacht in hotels, hostels, capsulehotel? en hopelijk ook in traditionele Japanse Ryokan of Minshuku. In de avond zal ik dan verslag doen van de belevenissen van de dag met wat foto's.
Veel lees en kijk plezier!

Recente Reisverslagen:

12 November 2019

Tot slot

09 November 2019

Ramen

08 November 2019

Herfst

07 November 2019

Kuma doko desu ka

06 November 2019

Cirkel rond
Gerd

Welkom, Volg hier mijn reisverslag van mijn fietstocht in Japan.

Actief sinds 09 Okt. 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3947

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2019 - 10 November 2019

Gerd in Japan

Landen bezocht: