Herfst - Reisverslag uit Fukuoka, Japan van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu Herfst - Reisverslag uit Fukuoka, Japan van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu

Herfst

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

08 November 2019 | Japan, Fukuoka

Wat ik hoopte nog mee te maken op mijn reis voltrekt zich nu langzaam voor mijn ogen. De herfst begint de bomen van groen (midori) te veranderen in allerlei kleuren. De ginko wordt geel, de japanse maple oranje bruin. Mitte kudasai! (Kijk!) fotos.
De dag begonnen bij de bakker waar ik drie weken geleden, de dag van mijn eerste etappe, al eens broodjes had gekocht. Poem heet de zaak, wat een lekkere broodjes hebben ze daar en zo vers. Vandaag kom ik eindelijk in Ohori park. Beloofd is beloofd. Maar nu ziet het er door de zon en de koude nachten een stuk beter uit. Ook hier is een Japanse tuin. Er worden foto’s genomen van een man en vrouw in traditionele kleding, geen bruiloft kiekjes, meer iets voor een tijdschrift of zo. Ik schiet zelf ook wat foto’s mee. De voet rechts is van de fotografe. Foto.
Ook bezoek ik in het park het museum voor moderne kunst. De lunch mocht ik fotograferen, ook heel kunstig de lunch in een zwart gelakte bento box. Foto. Vandaag nog wat door de stad gefietst, maar morgen haal ik hem weer uit elkaar en stop hem in de doos. Zondag vertrek ik dan uit Japan. Ben benieuwd of ik nog weer een keer zal terugkomen. Vast wel maar dan voor de sakura (kersenbloesem).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerd

Welkom, Volg hier mijn reisverslag van mijn fietstocht in Japan.

Actief sinds 09 Okt. 2019
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 3943

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2019 - 10 November 2019

Gerd in Japan

Landen bezocht: