Im osten nichts neues - Reisverslag uit Sasebo, Japan van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu Im osten nichts neues - Reisverslag uit Sasebo, Japan van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu

Im osten nichts neues

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

04 November 2019 | Japan, Sasebo

Ook vandaag weer het park Huis ten Bosch bezocht. Overdag is beter dan in de avond. Minder druk en de gebouwen zijn mooier zonder verlichting. Plus vandaag schijnt de zon weer. Een rondvaart gemaakt door de grachten. Toen dacht ik om elf uur tijd voor koffie op een van de vele terrasjes. Maar daar zijn die terasjes niet voor. Dat is om te lunchen. Uiteindelijk toch een uitbater gevonden met warme koffie op terras met zicht op molen. Huis ten Bosch is ook nagebouwd en heeft ook mooie tuinen. Ik zie eindelijk een begin van herfstkleuren. Hopelijk zie ik nog meer herfstkleuren de komende dagen. Voor ik het park verlaat krijg ik nog een kop chocolademelk geserveerd door een robot. Foto.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerd

Welkom, Volg hier mijn reisverslag van mijn fietstocht in Japan.

Actief sinds 09 Okt. 2019
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 3946

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2019 - 10 November 2019

Gerd in Japan

Landen bezocht: