Tot slot - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu Tot slot - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu

Tot slot

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

12 November 2019 | Nederland, Utrecht

Tot slot kan ik melden dat de terugreis goed is verlopen en ik door de jetlag nog half in Japan verkeer, maar zal hier toch maar invullen dat mijn locatie weer in Utrecht is.

  • 13 November 2019 - 13:36

    Geert:

    Ik vond het enorm leuk om je zo te volgen en keek er iedere morgen naar uit.
    Welkom thuis.

Tags: Jetlag, thuis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerd

Welkom, Volg hier mijn reisverslag van mijn fietstocht in Japan.

Actief sinds 09 Okt. 2019
Verslag gelezen: 833
Totaal aantal bezoekers 3941

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2019 - 10 November 2019

Gerd in Japan

Landen bezocht: