Goed en slecht nieuws - Reisverslag uit Busan, Zuid-Korea van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu Goed en slecht nieuws - Reisverslag uit Busan, Zuid-Korea van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu

Goed en slecht nieuws

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

25 September 2024 | Zuid-Korea, Busan

Gisteren geen verslag, want ik heb gekampeerd en er was geen wifi. Dus vandaag verslag van de afgelopen twee dagen. Gisteren was een redelijk pittige etappe omdat er twee stijle klimmen in zaten. Bij de tweede moest ik, en anderen met mij, de fiets een paar honderd meter voortduwen. Het leuke was dat ik daarbij twee Canadese stellen ontmoeten. Beiden Franstalig, maar spraken ook goed Engels. Met een van de stellen Alan en Lucy, pensionados verder gefietst tot we een glamping tegen kwamen. Gevraagd of we onze tentjesmochten opzetten, werden we vriendelijk ontvangen door de beheerder, zie foto met Allan en de beheerder. Het was wat koud in de nacht, maar zeker voor herhaling vatbaar. Vanochtend vroeg weer vertrokken naar Busan. Dat is het eindpunt van de cross country of vier rivieren tour. Goede nieuws ik kreeg een oorkonde en kocht :) een medaille. Slechte nieuws is dat mijn trapas weer eens stuk is. Blijft een probleem bij mijn fiets. Heb meer dan de helft van de etappe er mee gereden. Hopelijk kan ik hem laten reparen. Meer over hoe dat afloopt morgen. anjong [e-1f590]

• 25 September 2024 - 17:13

Geert Hoekstra:

Wat leuk dat je toch wel veel fietsers tegenkomt en dat je stukken samen kunt rijden. Zeker minder leuk dat het materiaal het begeeft wat je niet zelf kunt herstellen. Succes !!