Lange etappe naar Daegu - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu Lange etappe naar Daegu - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu

Lange etappe naar Daegu

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

23 September 2024 | Zuid-Korea, Daegu

Vandaag begon met een ontbijt in het hotel. Het was wel een heel erg do it yourself ontbijt. Er was niemand. Er stonden plakken witbrood en een toaster. Wat cupjes aardbijen jam en boter. Er waren cadetjes en warme worstjes en ketchup. Het vreemde was er waren geen borden of bestek. Op een of andere manier toch een ontbijt van weten te maken en opgegeten. Toen om 7.30 op weg. De zon scheen al. Toch werd het niet heel warm vandaag. 25 a 27 graden. In het begin nog wat kleine klimmetjes. Daarna eigenlijk alleen maar vlak met veel lange rechte stukken fietspad. Soms wat saai. Onderweg paar keer stempelen, vaak bij een dam. Foto. Om 12.00 uur had ik er al weer 80 km op zitten. Even lunchen. Wat pocari sweat en energy reepen er achteraan. Zie ik opeens vier fietsers aan komen fietsen. Het waren Hanna en Ulli en een Amerikaans stel. Met zijn allen fietsen we de overige 40 kilometer naar Daegu. Heel gezellig. Daegu is een grote stad met veel hotels. Vandaar ons gemeenschappelijke doel. Om 16.00 uur ingecheckt. Als het niet vlak op fietspaden was geweest was me deze afstand nooit gelukt in die tijd. Morgen nog zuidelijker naar Namji.