Na regen komt… - Reisverslag uit Sangju, Zuid-Korea van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu Na regen komt… - Reisverslag uit Sangju, Zuid-Korea van Gerd Westendorp - WaarBenJij.nu

Na regen komt…

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

22 September 2024 | Zuid-Korea, Sangju

De eerste echt fijne fietsdag wat het weer betreft. Half bewolkt zonnetje 25 graden max. Volgens een Koreaanse fietser het weer wat ze normaal hebben rond deze tijd. Maar wat is nog normaal met het weer op deze wereld. De Koreaanse fietser kocht ook nog een blikje drinken voor me. Schijnt hier vaker te gebeuren. Hij gaat volgende week aan de oostkust fietsen. Misschien kom ik hem weer tegen.[e-1f606]

Er waren maar weinig plekken om iets te eten of drinken onderweg. Na 38 km een kopje koffie met een muffin, deed me aan Japan denken.

na 68 km zat ik weer op de hoofdroute naar Busan. Meer fietsers en na 75 km was er een heus fietsmuseum. Dicht bij mijn eindbestemming Sangju. 10 km van de route. Fietsstad van Zuid Korea. Heb er niks van gemerkt eerlijk gezegd. Het hotel is weer een soort motel, maar met ontbijt en je kan je eigen ramen klaar maken met heet water. Morgen gaat het verder naar het zuiden naar Gumi, of iets verder. Schijnt het silicon valkey van Zuid Korea te zijn. Anjong [e-1f590]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Sangju

Gerd

Welkom, Volg hier mijn reisverslag van mijn fietstocht in Japan.

Actief sinds 09 Okt. 2019
Verslag gelezen: 36
Totaal aantal bezoekers 4891

Voorgaande reizen:

13 September 2024 - 14 Oktober 2024

Gerd in Zuid Korea

10 Oktober 2019 - 10 November 2019

Gerd in Japan

Landen bezocht: